Ready to take off 😅

19 februari 2019 - Schiphol, Nederland

Vandaag is het zover, ik ga vertrekken.

De reis begint naar singapore met Parijs als tussenvlucht.

vanmorgen is mijn lieve vriendinter nog langsgeweest om afscheid te nemen 😢maar komt goed want ik heb mijn speciale regels meegekregen🤣 weet precies wat te doen in welke situatie😁

thanks maat ik zou niet weten wat ik zonder jou moest beginnen.

Vanmiddag aangekomen op Schiphol met Carolien en mama, de waren zo lief om mij weg te brengen,uiteraard arriveerde ik er veel te vroeg.

Mijn koffers vlogen al via de roltrap naar beneden🤣 lang leve onhandig zijn, gelukkig zijn er geen gewonden gevallen.

Samen nog lekker een broodje gegeten en wat gedronken.

en toen was het moment dat ik afscheid moest nemen, ik heb heel veel zin in dit avontuur, maar afscheid nemen is niet mijn beste kant.

maar goed, door de douane heen, helemaal bepakt en bezakt, uiteraard nog wat extra controle vanwege mijn criminele uiterlijk, zelfs bij prioriteit boarden.

nog even een selfie stick gekocht, want ja ik ga er ook aan geloven.

en die mooie tas, want hier was het een koopje 😉

nu nog een klein uurtje mezelf vermaken in de bussiness lounge, wat een straf, heerlijke stoelen, cava, eten.

en dan begint mijn eerste stukje vlucht naar Parijs.

in mijn buik gezonde spanning, ik denk dat ik er klaar voor ben 😅🥰..