Vlucht Singapore

21 februari 2019 - Singapore, Singapore

Over de vlucht van Parijs naar Singapore, kan ik kort en krachtig zijn.

Hij duurde 1 Disney film lang, de rest heb ik geslapen, en of genoten van diner en of ontbijt.

Het had niet fijner kunnen zijn, wat een stuk comfort wel niet kan doen.

Je stoel waar je compleet in kan gaan liggen, een uitgebreid opbergvak met make up spiegels, tasje met tandenborstel, kam, etc.

een heerlijk warme deken, en kussentje, en als klap op de voorpijl sokken.

Aangezien ik deze meerdere maken per dag verwissel en deze nog nooit had geprobeerd(rare sokkengewoonte)

Maar goed ik lig weer de mauwen.

De aankomst op het vliegveld van Singapore was erg aangenaam, een heel mooi, groot vliegveld, alles goed aangegeven in Engels want van die tekens hier krijg ik niks gemaakt.

Ik had me voorgenomen met de metro te gaan, maar aangezien ik zoveel koffers en inmiddels tassen bij me had, toch maar de taxi naar het hotel genomen.

Wat is het hier mooi, mijn eerste indruk, al die mooie bloemen, geweldige architectuur, bijzondere mensen, die in mijn ogen allemaal op elkaar lijken 😁😉

Aangekomen in het hotel, mooie kamer, goede liging, met als plus punt een soort lounge/wine bar, met een groot scala aan wijntjes en eten.

Het valt me op, dat ik me hier ontzettend fijn voel en vrij.

Terwijl er eigenlijk niets is, wat met thuis te vergelijken valt.

De temperatuur, geuren,eten, de mensen, omgeving, zo anders als in Nederland.

Maar toch voel ik me hier als vrouw alleen veilig.

Ik ga overal alleen op af, en het bevalt me tot hiertoe prima.

Gisteren nog wat wijzer geworden over de geschiedenis en cultuurverschillen, onder het genot van een wijntje met Woyang een Chinese man, die hier woont.

Ik kende er eigenlijk niet veel, buiten de frietchinees, en daar heb ik ook nog nooit een zinnig woord mee gevoerd.

Daarna gaan slapen, tenminste slapen, heb zo een 2 uur mijn ogen toe gedaan.

Daar is hij dan, de enige echte Jetlag 😅 welkom, jij gaat mijn vriend niet worden 😴

1. Marion van dijk:
    21 februari 2019